اعتبار

سلام،
بــــله، عرضم به حضورتون شما یادتون نمیاد اون قدیما وبلاگم از ارزش و اعتبار زیادی برخوردار بود. اعتبار چی؟ عرض می‌کنم خدمتتون، اعتبار نزد موتورهای جستجو و بسیاری از بازدیدکنندگان از طریق موتورهای جستجو سایت را پیدا می‌کردند. با اینکه مدت‌ها سایت فعال نبوده و حتی خراب بوده باز هم ذراتی از آن اعتبار باقی مانده، به عنوان مثال کوپن که در لحظه‌ای که دارم این نوشته رو می‌نویسم، وبلاگم نتیجه‌ی اول بینگ است. بــله، اصلاً اون زمان یکی از تفریحات من و جوتی این بود که می‌شستیم برای هم از برخی عباراتی که مردم جستجو کردند و به سایت‌هامون رسیدن تعریف می‌کردیم و کلی می‌خندیدیم. علت اینکه خیلی با جستجو سایت‌های ما را پیدا می‌کردند (سایت جوتی را خیلی بیشتر) این بود که از جون مرغ تا، ببخشید از شیر مرغ تا جون آدمیزاد می‌نوشتیم. آن زمان محتوای فارسی اینترنت نسبت به الان خیلی کم بود و همین اندک نوشته‌های ما کلی باعث جذب کاربران از طریق موتورهای جستجو می‌شد. البته به جز عبارات خنده‌دار بسیاری از چیزهای خیلی مهم را هم که جستجو می‌کردند در چند نتیجه‌ی اول قرار داشتیم.

ارتباط سایت‌هایی که درست می‌کنم (اگر چشم نزنم) با موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل، نسبتاً خوبه. ولی الان وضع فرق کرده و به این آسونی نخواهم توانست دیباگ را به دوران اوج خودش نزدیک کنم. البته در این راه تلاش خواهم کرد.

موفق باشید.

نظرات (2) -

  • یاشاسون

    25/10/1390 09:19:34 ب.ظ | پاسخ به این نظر

    چقدر عوض شده اینجا.دو سالی میشه که سر نزدم به بلاگت مهندس.تا اونجایی که یادمه این وبلاگ از ارزش و اعتبار برخوردار بوده.تا دلشونن بخواد.مهندس فقط یه خورده مطالب علمیشو بیشتر .مخصوصا این چیزایی که لینک می دی به اینورو اونور.

Loading