Hokm Lite Server

سلام،
زیر ساخت سرور حکم تقریباً نوشته شده و در اولین مرحله چَتش راه‌اندازی شد. تعداد (فعلاً) نامحدود کلاینت می‌توانند به این سرور وصل شوند و (بازهم فعلاً) با هم چت کنند. به امید روزی که برای بازی سرویس Voice Chat قرار بدم!. همتم نشد از Direct Play استفاده کنم اگر این کار رو می‌کردم برای Voice Chat مشکلی نبود، البته اصلاً قصد اضافه کردن گفتگوی صوتی به بازی رو ندارم. سراغ مثال‌های Direct Play رفتم به نظرم خیلی سخت اومد و فوراً پشیمون شدم، شاید نباید پشیمون می‌شدم، شاید سخت باشه ولی خوب کار می‌کنه.
هنوز برنامه‌ی کلاینت‌ها رو ننوشتم و کلاینتی برای وصل شدن به سرورم ندارم، با برنامه‌ی شبیه Telnet که قدیما نوشته بودم به سرورم وصل می‌شوم.
این اولین تجربه‌ی‌ام در زمینه‌ی نوشتن سروری که بیش از یک نفر را میزبانی کند، است، تا قبل از این کلی برنامه‌ی شبکه‌ای نوشته بودم که همه برای یک کلاینت بودند. اون قدیما که چند تا برنامه برای کنترل از راه دور کامپیوتر نوشته بودم فقط یک نفر می‌توانست هم‌زمان به سرورش وصل بشه. اگر Direct Play استفاده می‌کردم در این مورد تجربه پیدا نمی‌کردم و به جاش در Direct Play تجربه دار می‌شدم.
Hokm Lite Server Settings
شاید این مسیر رو ادامه ندم و به سراغ Direct Play برم، هنوز معلوم نیست.
موفق باشید.
Loading