اختراع !

سلام
این دو سه روز گذشته به دستور استاد ساختمان داده‌ها در حال ساخت نقطه بازی بودم، تقریبا تموم شده. به زودی (بعد از تحویل به استاد) سورسشو آپلود می‌کنم.
نقطه بازی باعث شده همه چی‌رو شکل صفحه بازی ببینم و به فکر کنم که چطور یک مربع درست کنم که امتیاز بیارم!
یکی دیگه از مزایای نقطه بازی این بود که من فکر کردم و یک بازی جدید (به احتمال 99% جدید) اختراع کردم، و از همین‌جا "نقطه بازی 6 ضلعی" را به نام خودم ثبت می‌کنم (اگر کسی قبلا ثبت کرده باید ثابت کنه!).
این بازی جدید اصولش مثل همون نقطه بازی 4 ضلعی معمولی است فقط اینکه صفحه بازی به جای مربع مجموعه‌ای از شش ضلعی‌های متقارن است شبیه به لانه زنبور. کسی که راس‌های یک خانه را به هم وصل کند یک امتیاز می‌گیرد و ... . و البته این بازی بسیار سرگرم کننده‌تر از نقطه بازی کلاسیک است.
طبق تحقیقات من "HPU* Usage" در این بازی تقریبا نه چهارم نقطه بازی کلاسیکه! و در نتیجه برای بازی کردن و بردن بازیکن به IQ بیشتری احتیاج داره.
اگه بیکاری به من فشار آورد شاید بازیکن کامپیوتر هم برای این بازی درست کردم. چون بازیکن فعلی من با تغییرات کمی میتونه از 4 ضلع به 6 ضلع ارتقا پیدا کنه.

*-HPU=Human Processing Unit

این صفحه "نقطه بازی 6 ضلعی TM" است اگر این صفحه پرینت کنید و بازی کنید دو مزیت دارد. یکی اینکه کشیدن شش ضلعی با دست سخته، دوم اینکه حقوق مخترع را رعایت کرده‌اید !
تعداد شش ضلعی‌ها را می‌توانید کم و زیاد کنید.
Hexagon Dots Game Board Copyright and Trademarked by Shervin Ketabi

تکمیل:
برای دریافت نقطه بازی اینجا رو کلیک کنید.

نظرات (1) -

  • farshad

    21/08/1383 09:44:53 ب.ظ | پاسخ به این نظر

    1.lotfan jaeye ke baraye neveshtan id gozshtid bozorg tar konid man idim kamel ja nashod
    2.agha gole nokhte bazi be 4 zelay bodaneshe vali az no avari shoma tashkor mikonim adam bayad donbale karaye jadid bashe
    ok
    babay

Loading