ماوس و دستمال

سلام،
من مرتباً خدمت Windows Update می‌رسم و ویندوزمو آپدیت می‌کنم. در دنیای کامپیوتر آپدیت کردن از واجباته و ترک اون موجبات عذاب رو فراهم می‌کنه پس برای رهایی از عذاب‌های کامپیوتری، همه چیز را آپدیت کنید حتی خودتان را!
از قدیم گفتن «سری که درد نمی‌کنه رو دستمال نمی‌بندن» و به روایتی دیگر گفتن «درد سر دلیل کافی برای بستن دستمال نیست» و اصولاً بستن دستمال همیشه مفید نیست و بعضی وقتها نبستن آن و حتی باز کردن دستمال‌هایی که قبلاً از روی ناچاری بسته شدن، لازمه. چون بعضی وقتها بستن دستمال اضافه از روی طمع و زیاده خواهی است و اینجور دستمال‌ها رو باید زود باز کرد و جور دیگر باید دید.
در اینجا دستمال استعاره از آپدیته. برای واکسن زدن به سایت ویندوز آپدیت رفتم که کمی ویندوز رو به روز کنم و خودمو از شر شیاطین الکترونیکی حفظ کنم، دیدم واکسن جدیدی نیومده ولی سه تا Hardware Driver Update هست. البته این سه تا همیشه بودن ولی من تا حالا تصمیم نگرفته بودم که بگیرمشون. یکی از این سه تا درایور برای ماوس A4Tech بود. من با ماوسم هیچ مشکلی نداشتم ولی چون آپدیتی نبود که بگیرم گفت همینو بگیر. وقتی داونلودش تموم شد:
به ناگه چنان سیستمش کرد هنگ    که شروین در آن ماند مبهوت و منگ
چو شروین دگر باره ریست نمود    همی کرد هنگ و همان شد که بود
آخر سر با استفاده از last known good configuration توانستم روی ماه ویندوزمو ببینم و پشت ماوسمو داغ کردم که دیگه دستمال بش نبندم.
موفق باشید.
Loading