رانژه

سلام،
صبح زنگ زدم مخابرات گفت پارس آنلاین مشکل فنی پیدا کرده (نگفت کجا رو گشته مشکل فنی پیدا کرده) و تا حالا برای هیچ کس رانژه انجام نشده. این قصه سر و گردن دراز داره و حتی به روایتی درازای دیگری هم دارد که ذکرش در این مقال گنجایش نیافت!، ادامه‌ی ماجرا را در پست‌های آینده دنبال کنید!.
هفته‌ی دیگه امتحان معادلات دیفرانسیل دارم، به همین مناسب فرخنده و کرگدن، ببخشید میمون، یک هفته سوگواری Public و Private و حتی Protected اعلام می‌دارم. لطفاً جهت همدردی حلوایی درست کرده و بفرستید. با پست بفرستید بهتره، با ایمیل امتحان کردم حلوا رو ترش می‌کنه!.
موفق باشید.

نظرات (2) -

  • من اوّل از پارس سرویس داشتم. نسبت به الان که با داتک سرویس گرفتم به نظر میومد دولت بیشتر پشتشونه ولی داتک واقعا با همون قیمت داره سرویس چند برابر ارائه می کنه.
    رانژه مشکلات خیلی زیادی داره که حتی خیلی وقتها با آزمون و خطا رفعش می کنن سوادش نیست خیلی هم بستگی به برخورد و اخلاق کارمندای مخابرات شما داره.
    ممکنه یه بار سریع راه بیافته ولی یه بار دیگه مجبور بشن چند بار بیان و برن. مشکل اصلی وقتیه که تو مخابرات شما کابل برگردون اعمال بشه که رسما گند می خوره به همه چیز به احتمال زیاد!

  • شاهین

    20/01/1385 07:28:46 ب.ظ | پاسخ به این نظر

    متاسفانه من حلوا درست کردن بلد نیستم
    پس در این مورد نمی تونم به شما کمکی بکنم
    ولی می تونم از راههای دیگه همدردی بکنم!!!
    اگه لازم شد خبرم کنید

Loading