PCM

سلام،
جناب پارس آنلاین گفت خط شما pcm است و روی اون نمی‌تونیم dsl بدیم، پرسید خط دیگری دارید گفتم بله، البته بعداً معلوم شد اون نیز pcm است!.
پرسید سرعت وصل شدنت به اینترنت چنده گفتم قبلاً حدود 45kbps ولی یه ماه که بیشتر از 33kbps نمیشه، گفت این بخاطر اینه که خطت pcm است. تازه فهمیدم مشکلم چیه. قرار شدم برم اویکی خطم رو امتحان کنم ببینم سرعتش چقدره، دیدم اونم حداکثر 33kbps است.
خط pcm یعنی مخابرات خرج نمی‌کنه و برای تلفن‌های جدید کابل نمی‌کشه بلکه روی هر کابل موجود چندین تلفن رو قرار و در ساختمان مشترک تلفن‌ها رو تقسیم می‌کنه. با این کار مشترک نه میتونه adsl بگیره و نه میتونه اینترنت 56kbps استفاده کنه و به نوعی از اینجا مونده و از اونجا رونده میشه. با تشکر فراوان از مخابرات زحمت کش به خاطر زحمت‌های فراوانی که می‌کشد.
بعد از لغو قرارداد با پارس آنلاین به نماینده داتک روی آوردم، این شرکت نماینده داتک در زمینه‌ی مجتمع‌هاست. باشون صحبت کردم و ثبت نام کردم. اینا دستگاه DSLAM را توی ساختمان (اونجایی که تلفن‌ها میاد) قرار می‌دن با استفاده از یه دکل و بدون سیم اینترنت رو از داتک می‌گیرن و روی خط تلفن متقاضی با استفاده از ADSL اینترنت می‌دهند.
گفت باید صبر کنی تا توی ساختمونتون تعداد به حد نساب (15 نفر) برسه الان 4 نفر ثبت نام کردند. گفت فکر نمی‌کنه این امر بیشتر از دو هفته طول بکشه.
موفق باشید.

نظرات (2) -

  • rohmamiya

    27/01/1385 11:25:35 ب.ظ | پاسخ به این نظر

    من هم همچنان در انتظار به حد نساب رسیدن به سر میبرم!!!!
    بیا بریم فرمهای ایضایی پر کنیم!!

Loading