SD در گرما

سلام،
من توی هفته فقط یه پنج‌شنبه وقت دارم به کارای متفرقه بپردازم و خریدن یه SD Memory یکی از اون کارهای متفرقه بود که امروز انجام دادم.
از صبح که از در رفتم بیرون تا ظهر که برگشتم همین جور عرق ریختم، یه زمانی یکی می‌گفت بیایم دور تهران چهار تا کولر گازی خیلی بزرگ بذاریم تا تابستون‌ها تهران رو خنک کنن، اگر این قبیل طرح‌ها شدنی بود زندگی خیلی راحتتر از اینی که هست می‌شد، بگذریم. تهیه‌ی sd از صبح تا ظهر طول کشید، حدود 10 کیلومتر (با تقریبِ ±5 کیلومتر!) توی مجتمع کامپیوتر پایتخت راه رفتم. همه‌ی مغازه‌هایی رو که SD داشتند شناسایی و بررسی کردم. نمی‌دونستم چه مارکی بخرم، Kingstone از همه ارزونتر بود ولی همه به جز کسانی که خودشون داشتند می‌گفتن تغلبیه، منم ریسک نکردم و با مارک Transcend کارو تموم کردم.
میگن تهران امسال خیلی گرم میشه، هنوز به وسط بهار نرسیدیم اینقدر گرمه، من اصلاً تحمل گرما رو ندارم و زمستون رو خیلی بیشتر ترجیح می‌دم. اگر دوستان نزدیک این نوشته رو بخونن به من میگن خالی بند تو که تا هفته‌ی قبل کافشن می‌پوشیدی، ولی کافشن پوشیدن تا وسط بهار من یکی از چند راهکاریه که برای افزایش تحملم در برابر گرما انجام میدم. شهری که هزاران بخاری داره که دماشون حدود 90 تنظیم شده (ماشین‌ها) و میلیون‌ها بخاری که دماشون حدود 37 تنظیم شده (انسان‌ها) وضعش از این بهتر نمیشه.
اون طرحی که گفتم توی زمستون‌ها هم جواب فقط به جای کولر بخاری میذاریم ولی تعداد کمتری بخاری لازمه چون همینجوری کلی بخاری داره.
در این فصل همراه داشتن بادبزن اکیداً توصیه میشه.
موفق و خنک باشید.

نظرات (1) -

  • علی

    08/05/1384 08:49:48 ق.ظ | پاسخ به این نظر

    با سلام
    من هم یک دوربین پاناسونیک
    دارم DMC-FZ5
    دنبال قیمتهای کارت اس دی یک گیگا بایتی ترانسیکند برای آن بودم که به وبلاگ شما برخوردم لطفا در صورت امکان  مورد قیمت و سرعت اسمی کارتی که خریده اید   برایم ایمیل بزنید.
    َضمنا:
    می توانند هنگام فیلم برداری اجرای زوم نماید یا نه FZ20
    که نمی تواندFz5
    وبلاگ و عکسهایتان نیز جالب است
    با تشکر
    علی
    atropat@gmail.com

Loading