درس، امتحان، پروژه، ...

سلام،
فردا امتحانام شروع میشه، با نادیده گرفتن یه امتحان نسبتاً عملی که شش روز پیش دادم. دیروز اصلاً کامپیوترم روشن نشد و این اتفاقیه که خیلی احتمال وقوعش کمه، به طور دقیق احتمالش برابر "تعداد روزهایی که مسافرتم" تقسیم بر 365 است. البته بعضی‌ها دلایلی برای رد این قضیه آورده‌اند یعنی مثال نقض زده‌اند که به دلیل در دست نبودن مدارک کافی رای بر برائت قضیه‌ی مذکور صادر شده است. ولی دیروز فرق می‌کرد چون دلیل روشن نشدن کامپیوتر درس خوندن بوده و نه چیز دیگر! و این خود به خود موضوعی است عجیب که بحث پیرامون آن از حوصله‌ی این مجال خارج است و بس.
الانم که اومدم پای کامپیوتر همانا دو دلیل داشتم و نه بیشتر، دلیل اول نوشتن این چرت و پرت‌هاست (که خود دلیلی کافی است ولی لازم نیست)، دلیل دوم که کمی بیشتر از دلیل اول مهمه و اون نوشتن پروژه برای درس پایگاه داده است.
پس میرم که پروژه رو بنویسم و برای استاد میل کنم. آیا وقت می‌کنه این همه میل رو بخونه!؟ سوال خوبیه، احتمالاً حتی سراغ میل باکس بدبخت هم نمیره، اگر تعداد دانشجویان 100 نفر باشد و به طور متوسط هر پروژه 1Mb باشد، میشود 100Mb پس وقت نمی‌ذاره 100Mb داونلود کنه. شاید وقت بذاره خدا میدونه.
دیر شد باید برم پروژه بنویسم...
موفق باشید.

نظرات (1) -

  • nasim

    27/07/1386 05:04:31 ب.ظ | پاسخ به این نظر

    سلام اگر کتابی یا سایتی در مورد ساختار انواع فرمت های تصویری وتفاوت هاشون داری لطفا بگید

Loading